Auto-generate Flow Chart from Java/C++ Codes:

Raptor Flowchart Tutorial For Beginners

Tuesday, August 08, 2017

Anda mangsa Ah Long?

ramai mangsa Ahlong mula terjerat kerana menyangka mereka mampu berurusan secara sendiri dengan Ahlong tanpa masalah

Anda Mangsa Ahlong?

Sekiranya anda atau kenalan terjebak dengan Ahlong, segeralah bertindak. Mangsa Ahlong boleh melaporkan aduan kepada kami di PPIM bagi mendapatkan bantuan. Berdasarkan pengalaman kami, ramai mangsa Ahlong mula terjerat kerana menyangka mereka mampu berurusan secara sendiri dengan Ahlong tanpa masalah. Ahlong menggunakan pelbagai taktik licik dan zalim untuk terus memerangkap mangsanya. Ugutan serta faedah yang tidak masuk akal menyebabkan mangsa akhirnya menjadi hamba Ahlong untuk selama-lamanya. PPIM melalui Unit Banteras Ceti Haram telah menyelesaikan ribuan kes Ahlong yang melibatkan nilai puluhan juta ringgit. Kejayaan demi kejayaan dicapai sekaligus membantu pihak berkuasa membanteras Ahlong. Bantuan yang kami berikan meliputi semua lapisan masyarakat tanpa sebarang batasan.

LAPOR


Laporkan aduan anda di Ibu Pejabat PPIM @ No 70X, Jalan Keramat Hujung, Bukit Keramat, 54000 Kuala Lumpur. Pastikan anda telah mendapatkan tarikh temu janji bagi mengelakkan sebarang kesulitan. Untuk sebarang pertanyaan dan tetapan temu janji, sila hubungi no hotline Unit Banteras Ceti Haram PPIM ditalian 013 3071 999 / 019 3458 444.

SIASAT


Pihak pengadu diwajibkan untuk memberi maklumat serta butiran lengkap Ahlong. Pegawai penyiasat akan mendalami dan meniliti kes berdasarkan maklumat yang diberikan oleh pihak pengadu.

1 comment:

Miey said...

Sy kt kuantan...dh coll ppim die suh pegi opis ppim kt KL...mcm mne sy nk pegi....buntu