Auto-generate Flow Chart from Java/C++ Codes:

Raptor Flowchart Tutorial For Beginners

Monday, November 05, 2018

Bina laman web Bootstrap Mudah, Pantas dan Percuma

Buat laman web Bootstrap hebat! Tiada pengekodan dan percuma.

.
BOOTSTRAP WEBSITE BUILDER

Bina laman web Bootstrap Mudah, Pantas dan Percuma

Buat laman web Bootstrap hebat! Tiada pengekodan dan percuma.


Apa itu?

Mobirise Bootstrap Builder adalah aplikasi luar talian untuk Window dan Mac untuk dengan mudah membuat laman web kecil / sederhana, halaman pendaratan, resume dan portfolio dalam talian, laman promo untuk apl, acara, perkhidmatan dan produk.

Adakah ia baik untuk saya?

Mobirise adalah sempurna untuk bukan-teknisi yang tidak biasa dengan selok-belok perkembangan web dan bagi pereka yang lebih suka berfungsi secara visual, tanpa berjuang dengan kod. Juga hebat untuk pro-coder untuk prototaip cepat dan projek pelanggan kecil.

Mengapa?

Perbezaan utama dari pembina tradisional:
* Minimalistik, antara muka yang sangat mudah digunakan
* Keselesaan mudah alih , blok laman web terkini dan teknik "out-the-box"
* Percuma untuk kegunaan komersial dan bukan keuntungan

Pembuat laman web yang mudah rosak

Kurangkan masa pembangunan dengan pembina laman web drag-and-drop. Jatuhkan blok yang anda suka ke halaman anda, edit kandungan secara bersurat dan terbitkan - tiada kemahiran teknikal yang diperlukan.


Anda tidak perlu kod

Web sekarang ini adalah sebahagian daripada realiti kami, dan itulah sebabnya penting untuk mempunyai alat mudah untuk membuat laman web yang kelihatan baik pada semua peranti. Mobirise adalah pembina laman web yang mudah - hanya turun elemen tapak ke halaman anda, tambah kandungan dan gaya untuk melihat cara yang anda suka.


Buat laman web anda unik

Mobirise menawarkan banyak blok tapak dalam beberapa tema, dan walaupun blok ini dibuat sebelum ini, mereka fleksibel. Anda boleh menggabungkan blok dengan cara yang berbeza pada halaman anda.

Ia mesra mudah alih!

Tiada tindakan khas yang diperlukan, semua tapak yang anda buat dengan Mobirise adalah mesra mudah alih. Anda tidak perlu membuat versi mudah alih pada tapak anda, ia akan menyesuaikan secara automatik.


MUAT TURUN PERCUMA

Ia percuma untuk kegunaan peribadi dan komersil. Anda boleh memuat turun dan menggunakan Mobirise untuk laman web anda sendiri atau pelanggan tanpa batasan.


BAGAIMANA KERJA MOBIL?

Seret blok ke halaman

Mulakan dengan membuat laman web baru dan mengambil tema. Kemudian mengembangkan panel blok dengan butang "tambah" merah besar di sudut kanan bawah dan mula menyeret blok yang anda suka.

Edit dan gaya kandungan sebaris

Gantikan kandungan setiap blok seperti yang anda lakukan dalam editor teks biasa, klik pada elemen media untuk memilih kandungan anda sendiri.

Tetapkan parameter blok

Tetapkan pilihan yang sesuai melalui Panel Parameter yang dibawa oleh butang gear biru.

Togol mod peranti

Ia adalah penonton interaktif - hanya klik pada "Desktop View", "View Tablet" atau "Mobile View" di aplikasi untuk memeriksa bagaimana laman web anda melihat pada peranti yang berbeza.

400+ blok yang menakjubkan

Mobirise menawarkan beberapa tema yang termasuk slider, galeri, blok artikel, kaunter, akordion, video, teks animasi, jadual penapis langsung, kedai, borang hubungan, peti cahaya, testimonial, garis masa, peta google, bar kemajuan dan banyak lagi. Blok direka berdasarkan tren terkini dalam reka bentuk web, dan mereka fleksibel dan penuh dengan pilihan penyesuaian.


Laman web mudah alih yang cantik!

Membangunkan laman web siap sedia responsif sepenuhnya yang kelihatan hebat pada mana-mana peranti dan penyemak imbas. Pratonton bagaimana laman web anda akan muncul pada telefon, tablet dan desktop langsung dalam editor visual.


Tingkatkan kedudukan anda!

Tapak yang dibuat dengan Mobirise Website Builder adalah 100% mesra mudah alih mengikut Ujian Google terkini dan Google mencintai laman web tersebut ( secara rasminya )!

Pembina Bootstrap

Templat Mobirise berdasarkan Bootstrap 3 dan Bootstrap 4 - kerangka pertama mudah alih yang paling kuat. Sekarang, walaupun anda tidak kod-savvy, anda boleh menjadi sebahagian daripada komuniti bootstrap yang semakin berkembang.

Blok tapak web yang bergaya

Pilih daripada pemilihan besar blok pre-made terkini - intro skrin penuh, bootstrap carousel , slider kandungan , galeri imej responsif dengan peti cahaya , menatal paralaks , latar belakang video , menu hamburger, header melekit dan banyak lagi.

Tuan rumah di mana sahaja

Terbitkan tapak web anda ke pemacu tempatan, FTP atau hos di Amazon S3, Google Cloud, Halaman Github . Jangan menjadi tebusan kepada satu platform atau pembekal perkhidmatan sahaja.

SLIDER IMAGE / CONTENT

Buat tayangan slaid sentuh yang responsif dengan slaid bootstrap Mobirise. Tambah imej, teks, butang ke slaid, tetapkan autoplay, skrin penuh, lebar lebar atau susun atur berkotak.

BORANG HUBUNGI

Mudah menambah borang melanggan dan kenalan tanpa sebarang integrasi sisi pelayan. Cukup hubungkan e-mel anda untuk membentuk dan dapatkan penyerahan dengan serta-merta.

GALERI IMEJ

Mempamerkan gambar anda dalam galeri imej batu dengan grid responsif mudah alih yang dioptimumkan. Lightbox bersepadu mengembang imej kecil ke slider imej pelayar penuh.

MENU MOBILE

Mobirise menu navigasi mendatar runtuh pada peranti ke menu mudah alih tunggal ikon, juga dikenali sebagai " menu hamburger ", untuk pengalaman mudah alih yang sempurna untuk semua pelawat.

GOOGLE MAPS

Bantu pelanggan mencari jalan mereka ke lokasi syarikat anda - cuma letakkan blok Peta Google dan ketik alamat anda.

BUTANG SOSIAL

Tingkatkan penonton anda dan tingkatkan penglibatan media sosial dengan blok "Kongsi Halaman Ini" dan "Ikuti Kami". Kaunter saham sosial memaparkan secara automatik, tanpa sebarang tweaking.

FONTS DAN ICONS

Pilih daripada senarai Font Google yang paling popular dan ikon bebas retina yang sedia ada untuk mereka bentuk rupa & rasa yang unik dengan beberapa tipografi.

LATAR BELAKANG VIDEO

Video boleh menjadi tambahan hebat ke laman web. Bawa laman web anda ke kehidupan dan buat sambungan segera dengan video latar belakang ambien.

APA-APA PAKAR KATA MENGENAI MOBIRIS


"Jika seorang pemaju bangunan laman web meminta saya untuk menunjukkan mereka ke arah pembina laman web yang benar-benar bebas , Mobirise kini akan menjadi tinggi dalam senarai cadangan saya. Saya kagum."

Kaya Ismail
CMS Critic Review

"... yang merupakan cara diplomatik untuk mengatakan" Hallelujah! "kerana mampu membina laman web yang memerlukan pengekodan tanpa sebarang kemahiran pengkodan ."

Roger Hollings
Mobirise Review on KillerStartups

"Mobirise Website Builder adalah penyegar pada dua penyelesaian untuk membuat laman web yang memuat serta pada peranti mudah alih seperti yang mereka lakukan di komputer meja."

Alex Ivanovs
HuffingtonPost Review

"Sebagai Perintis Kategori, Mobirise membuat Bootstrap 3 diakses oleh profesional grafik, penggemar dan pereka web tanpa perlu menguasai asas kod"

Tom Green
Kajian Mobirise di About.com

"Bagi saya, Mobirise kelihatannya seperti projek Lego yang dibuat dengan koleksi atau blok bangunan ... Menghasilkan laman-situs yang bersinar di dunia mudah alih!"

Ric Manning
Kajian Laman Builder GizmoEditor

"Ingin laman yang responsif, mudah alih, HTML, CSS, dan JavaScript didorong tanpa melanggar peluh? Secara percuma? Voila! (Anda dialu-alukan.)"

Mark Gibbs
Rangkaian WorldWorld

"Mobirise melancarkan tema laman web pertama berdasarkan Bootstrap terbaru 4 alpha 2."

Bloomberg
Berita Bloomberg

"Seret dan lepaskan blok dan buat laman web dalam beberapa minit! Mobirise pasti salah satu penyelesaian perisian yang paling mudah untuk bangunan laman web."

Vladimir Ciobica
Kajian Mobirise mengenai Softpedia

"Pembangun Laman Web Mobirise kelihatan hebat, benar-benar mudah digunakan, dan membolehkan anda membina laman web yang bergaya dan menarik tanpa kesulitan sama sekali."

Mike Williams
Kajian Penasihat PC
MUAT TURUN PERCUMA
Mobirise adalah percuma untuk kegunaan peribadi dan komersil. Anda boleh memuat turun dan menggunakan Mobirise untuk laman web anda sendiri atau pelanggan tanpa batasan.


APAKAH PENGGUNA FANTASTIK KAMI

"Aplikasi yang sangat menakjubkan yang membuat saya menyelesaikan laman html dalam masa 3 minit (yang biasanya mengambil masa lebih daripada 1 jam sekurang-kurangnya dari saya jika saya melakukannya dari awal). saya berharap mempunyai perpustakaan yang sangat besar dan plugin untuk APP ini terima kasih sekali lagi untuk aplikasi bagus anda "

Abanoub S.
"Pertama sekali dari tangan anda kepada anda untuk usaha anda dan alat yang hebat, super. Pasukan mobirise kerja yang baik. Kami menjangkakan versi baru tidak lama lagi dengan fungsi awal dengan reka bentuk tema bootstrap penuh. Usaha hebat dan pengalaman UI yang super dengan seretan & drop mudah tanpa pembina bootstrap reka bentuk masa di dunia reka bentuk web sekarang. "

Suffian A.
"Pada pandangan pertama, kelihatan seperti alat inovatif yang bagus, saya suka tumpuan dan masa yang besar yang diberikan kepada reka bentuk responsif, saya juga menyukai ciri seret dan penurunan yang mudah dan jelas. Beri saya lebih banyak kawalan ke atas objek objek dan sakit menggunakan alat ini untuk projek yang lebih serius. Salam. "

Jhollman C.
"Saya telah jauh dari pembangunan web untuk beberapa saat ... tetapi tidak dapat menahan untuk memuat turun dan melihat ini Saya sangat kagum Saya hanya mahu melengkapi anda pada sekeping perisian yang cantik. ramai pengembang web akan mengutuknya ... kerana ia benar-benar menyerahkan kuasa kepada pengguna! Saya fikir ia hebat.

Stewart
"Jangan kata-kata untuk mengatakan .... itu hanya hebat Saya seorang pereka Web profesional selama 20 tahun menggunakan teknik rekaan Web scrap selepas hari-hari perisian drumbeat dibunuh oleh Macromedia, sekarang saya ingat hari-hari indah ... Ini membolehkan saya membuat laman web dalam beberapa minit. Terima kasih pasukan pembangun mobirise.

Ravindra D.
"Menyukainya! Masa yang baik juga telah diteliti untuk ... * Pembina tapak responsif (lebih baik Bootstrap) * Yang boleh menerbitkan tapak ke mana saya mahu ... tetapi saya rasa anda tahu bahawa ;-) Mobirise kelihatan seperti perkara itu! Senang dan mudah digunakan dan berasa kukuh dan boleh dipercayai. Kenali saya jika anda memerlukan penguji. "

Tanya K.
"Saya baru saja memasang perisian reka bentuk web ini. Anda menangkap saya pada masa yang baik kerana saya sedang menyusun semula halaman rumah saya untuk menjadikannya lebih baik untuk mudah alih di laman web saya. Saya sebelum ini menggunakan template berdasarkan skel yang saya diberitahu adalah lebih ringan daripada Bootstrap tetapi saya mendapati ia kurang berfungsi daripada yang sepatutnya jadi saya cuba untuk membangunkan versi Bootstrap sekarang. "

Kevin O.
"Permulaan yang bagus! Pereka grafik kreatif saya fikiran sudah memikirkan jalan sekitar pilihan reka bentuk yang terhad untuk mencipta penampilan yang unik yang saya mahu untuk pelanggan saya menggunakan pilihan imej latar belakang. Saya teruja untuk melihat di mana anda pergi dengan projek baru ini . "

Julie C.
"Mencintai penambahan kepada versi baru aplikasi Mobirise web dev. Ini adalah program reka bentuk yang hebat, direka dengan mesra, mesra pengguna, tanpa kembung, mudah dan senang digunakan. Saya dengan anda sepanjang jalan dengan yang indah ini projek. Teruskan kerja hebat di pembina laman web yang mudah ini. "

David F.
"Saya fikir perkembangan web dunia menjadi lebih mudah dan mudah tetapi ia juga menjadikannya lebih sukar bagi orang-orang seperti saya mencari kerja kerana ramai orang mahu menggunakan laman susun atur responsif yang mudah dilaksanakan dan dilancarkan Saya secara peribadi lebih suka membuat tapak dari awal daripada menggunakan templat. Aplikasi ini agak sejuk walaupun ia menyediakan antara muka drag dan drop yang boleh membuat laman web yang baik dan asli yang mempunyai reka bentuk laman web mudah alih juga. "

Ian G.
"Saya sangat gembira kerana anda membebaskan ini, bukan sahaja idea yang bagus dilaksanakan dengan betul, saya akan menggunakan ini untuk membina laman asas untuk pelanggan dan menghantar sebarang bug atau cadangan kepada saya. dan sangat gembira dengan apa yang boleh dilakukan.Saya sangat suka untuk pasukan Mobirize untuk menambah widget ke perisian reka bentuk laman web anda.Saya yakin bahawa anda akan berada di bahagian atas pasaran jika anda menambah lebih banyak fungsi / fungsi tanpa kehilangan intuitif ! Apa yang membuat produk seperti ini hebat adalah banyak ciri tetapi sangat mudah digunakan Terima kasih! "

Rajat Sh.
"Kami memerlukan alat penciptaan laman web yang mudah.Kita perlu dengan cepat dan mudah mendapatkan laman web yang menarik.Kami perlu melakukan semua ini tanpa harus bekerja melalui" pemaju. "Dan, sejak tahun 1995, saya dan berjuta-juta orang lain telah telah hidup dalam kekecewaan, kerana alat itu tidak pernah ada, tidak pernah. Alat ini adalah grail suci, unicorn terbang ... rakasa neksa ... jarang dan menakjubkan, dan sesuatu yang tidak pernah dilihat oleh seseorang. "

Kick S.
"Sudah tentu, Mobirise anda adalah salah satu pembangun laman web yang terbaik yang saya telah cuba untuk membina laman web yang mudah tetapi berkesan, semuanya baik-baik saja, saya juga mula menggariskan laman web korporat yang berorientasikan produk dan berorientasikan produk baru kami!"

Igor
"Grandiose !!!! Pembuat laman web yang sangat baik - ujian di bawah satu jam dan menyambung saya. Walaupun ia adalah alternatif yang hebat untuk pereka yang mempunyai masa yang singkat dan menghasilkan sesuatu untuk pelanggan kecil."

PixelsArts
"Saya melihat 30 minit dengan pantas di Mobirise dan menyukai cara yang sangat responsif Saya sangat menyukai cara anda boleh mengubah pandangan dari telefon mudah alih melalui tablet dan desktop.

Cavan S.
"Saya hanya ingin memberitahu anda berapa banyak saya suka produk anda - selepas laman coding sejak tahun 1999 - Saya boleh mempunyai halaman pendaratan bertaraf dunia atau tapak mudah dalam beberapa minit Saya mempunyai letupan hebat menggunakan produk ini dari anda! ) Saya adalah pengguna yang sempurna untuk Mobirise, kerana saya adalah usahawan itu, orang yang perlu sering memasang halaman web dan laman web kecil untuk idea, produk, acara, dan sebagainya yang baru dalam menjalankan perniagaan saya yang sibuk. saya di seluruh dunia akan berduyun-duyun ke Mobirise oleh ribuan dan ribuan untuk platform seret dan drop untuk menghasilkan tapak yang cantik, responsif, statik dengan pengekodan ZERO yang benar. "

Jack C.
"Sebagai seseorang yang datang ke reka bentuk web dari reka bentuk grafik saya bekerja secara visual & menggunakan pembina web WYSIWYG dengan beberapa pengetahuan kod terhad - cukup untuk melakukan beberapa pengeditan kecil, memasukkan kod ke kepala / badan dll tetapi itu mengenainya.Namun hantu web responsif Reka bentuk telah menimbang di dalam fikiran saya terlambat, walaupun saya & boleh membuat halaman mudah alih yang berdedikasi ia lebih banyak kerja, walaupun saya lebih suka melihat halaman berdedikasi sebagai responsif cenderung cukup jelas & semua sama. tahu mempunyai pilihan yang responsif akan menjadi perkara yang baik untuk dapat menawarkan jika saya mendapat pelanggan yang menginginkannya. Mobirise anda adalah pembina web responsif pertama yang saya lihat yang sebenarnya mudah & begitu penting - intuitif !! Terima kasih! "

Julie M.
"Saya sangat kagum dengan kerja-kerja yang dibuat untuk mewujudkan Mobirise Saya suka kemudahan yang Laman Web boleh dibina dalam beberapa minit menggunakan produk yang hebat ini. Saya suka proses seret dan drop intuitif dan pendekatan mudah alih pertama. produk, tetapi nampaknya tidak dapat mewujudkan laman web korporat, kerana reka bentuk yang mudah. ​​Secara amnya, saya ingin memuji anda untuk kerja anda Produk ini mengagumkan Dengan lebih banyak pilihan blok, peningkatan fleksibiliti, Mobirise akan bersaing dengan laman web percuma pembina, saya akan berdiri, produk anda mempunyai potensi yang besar.

Chinoms U.
"Wow! Maksud saya WOW. Aplikasi bodoh mudah dan bijak. Bagaimana ia mengambil masa yang lama untuk mewujudkannya. Saya telah keluar dari Web Dev sejak 2010 jadi mungkin hanya jauh dari itu semua mengesankan saya daripada tetapi anda layak mendapat pekerjaan! Anugerah. Saya akan menyampaikan nama anda kepada semua yang saya tahu. Semoga berjaya buat awak dan saya tidak sabar untuk melihat apa yang seterusnya. "

Andrew
"Terima kasih kerana program bangunan web yang hebat. Ia benar-benar hebat dan mudah digunakan. Darn itu ...... Anda semua membuatnya mudah untuk membuat laman web mencari yang baik !!! Teruskan kerja yang bagus."

Lance
"Pencipta pertama yang dimuat turun oleh peminat kemudian fikir orang-orang ini tidak meminta saya untuk apa-apa wang yang tidak mungkin kemudian berfikir mungkin kemudian ketika menerbitkan mereka akan meminta wang.but wohooo yang benar-benar percuma. mengharapkan sesuatu yang besar daripada kamu. saya tidak pernah menulis mel ke mana-mana pemaju tetapi anda telah mencipta alat hebat yang saya terikat untuk menjawab anda. "

Liki P.
"Potensi yang sangat besar dengan produk ini, itu hanya apa yang saya cari. Saya telah melihat semua pembangun dalam talian dan mereka kebanyakannya langganan bulanan atau sedikit rumit untuk digunakan dan akan membawa saya agak lama. Program anda Mobirise kelihatan seperti itu akan sangat mudah digunakan apabila lebih banyak ciri ditambah. Kerja hebat semua orang yang terlibat dalam pembangunan pencipta halaman Mobirise, dan masa yang tepat dengan peraturan Google Responsive baru dalam carian mudah alih. "

Abanoub S.
"Saya fikir saya harus memberitahu anda bahawa kami sedang melakukan percubaan SEO di laman web yang direka dengan perisian anda, kami mengujinya terhadap penghibur terbaik kami dan anda menangguhkan dengan baik. Terdapat banyak program penciptaan laman web yang lebih berkaitan dengan reka bentuk daripada prestasi kita lebih tertarik dengan prestasi daripada reka bentuk. Seperti kata pepatah ... jika anda tidak dapat dijumpai di Google, anda tidak boleh dijumpai.

Suffian A.
"Anda mempunyai formula produk asas yang hebat yang menarik kepada usahawan yang ingin membina laman web mereka sendiri tanpa sebarang pengekodan.Jika anda terus memperbaiki konsep asas ini - tiada kod sama sekali - produk Mobirise akan mendapat lebih ramai pengguna - melakukannya - usahawan sendiri - bebas, bebas, kontrak, solo dan pekerja bukan tradisional lain. Jika anda menambah lebih banyak blok prebuilt untuk menyeret dan menjatuhkan ke laman web, yang akan membantu pertumbuhan. "

Jhollman C.
MUAT TURUN PERCUMA
Mobirise adalah percuma untuk kegunaan peribadi dan komersil. Anda boleh memuat turun dan menggunakan Mobirise untuk laman web anda sendiri atau pelanggan tanpa batasan.


SHARE MOBIRISE!
.
Diterjemah dari: mobirise.com
.

.

No comments: